Dynalogic biedt innovatieve totaaloplossingen met toegevoegde waarde op het gebied van Personalized Logistics en e-commerce. 

Aan de slag voor Dynalogic

Onze opdrachtgever Dynalogic houdt zich bezig met het repareren van smartphones tot het aan huis bezorgen van paspoorten. Dynalogic bestaat uit vijf businessunits die elkaar aanvullen vanuit hun eigen specialisatie. Dynalogic is een van deze businessunits. Zij hebben in totaal tien vestigingen verdeeld over de Benelux met in totaal 2000 medewerker. Elke business unit is gespecialiseerd in diensten en oplossingen voor klanten uit bijvoorbeeld de financiële sector, de reis- en verzekeringswereld, de overheid, e-commerce en Telecom.

Voor de perfecte bezorging, zijn al onze medewerkers in het logistiek proces perfect op elkaar afgestemd en is samenwerking erg belangrijk. Of het nu gaat om de accountmanager die afspraken maakt met de opdrachtgever, de logistiek medewerker die in de nacht de sortering verzorgt, onze planners die de beste route plannen, de chauffeurssupport-collega die de bezorger op weg helpt, de callcenter agent die vragen van de consument beantwoordt of de bezorger die uiteindelijk het visitekaartje bij de consument is, we doen het allemaal samen en iedere schakel is even belangrijk.

Logistiek medewerker

Als Logistiek Medewerker ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de gehele goederenstroom binnen het bedrijf. Jouw werkzaamheden bestaan uit de registratie en het verzendklaar maken van orders, het laden en lossen van goederen en het sorteren en plaatsen van goederen in de opslag. Je zorgt er voor dat het hele proces soepel verloopt en het depot er piekfijn uitziet.

Er wordt van jou een zeer flexibele instelling ten aanzien van de werklocatie en –tijden verwacht. Denk hierbij aan een wisseling van dag- en nachtdiensten, zowel op doordeweekse dagen als in het weekend of de inzet van collega’s op een ander depot. Binnen deze functie zijn er volop doorgroeimogelijkheden. Ook is het mogelijk om in de vorm van een leer-werkbaan de opleiding tot vrachtwagenchauffeur te volgen. Wij zijn op zoek naar logistiek medewerkers in de regio Vianen, Woerden en Breda.  

Chauffeur support medewerker Breda en Woerden

Als Medewerker Chauffeur Support sta je voortdurend in contact met de chauffeurs/koeriers. Je ondersteunt hen en beantwoordt hun vragen. Daarnaast volg je de aangegeven problemen verder op en denk je actief mee over oplossingen. Je staat in contact met de afdelingen Planning, Account Support en het Call Center zodat zij op elk moment de nodige stappen kunnen ondernemen om de orders tijdig bij de klant te kunnen leveren. Daarnaast verricht je ook administratieve taken, zoals de controle van scans (ID, contracten, etc.) en het aanpassen ritten. De afdeling chauffeur support is dagelijks werkzaam van 6.00 uur tot 00.00 uur. In minder hectische periodes worden de openingstijden aangepast. Als vast teamlid ben je flexibel inzetbaar op verschillende diensten.

Meewerkend voorman Vianen

In deze functie zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden van a tot z gedaan worden. Je bent onder andere bezig met het aansturen van je eigen team. Hierbij houd je je bezig met de veiligheid van de werknemers als de goederen. Naast deze werkzaamheden zorg je voor een sluitende administratie van in- en uitgaande goederen. 

Je werkt in dag- en nachtdiensten, zowel doordeweeks als in het weekend. Je werkt in ploegen en daarom krijg je altijd 17% ploegentoeslag. Hiervoor gelden de volgende werktijden:

Ochtenddienst: 7.00 – 15.30 uur
Middagdienst/avonddienst: 15.00 – 23.30 uur
Nachtdienst: 23.00 – 7.30 uur

Retourmedewerker Vianen

In de functie van Medewerker Retouren Witgoed ben je het eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs bij terugkomst op de locatie. Jij neemt de retour meegenomen producten aan, verwerkt ze en voert ze op de juiste wijze af. Het gaat vaak om oude producten die retour komen van de klanten. Je werkt op de afdeling witgoed van een grote logistieke organisatie die de bezorging en retouren verzorgt voor een groot aantal (web)winkels. Je bent verantwoordelijk voor het gehele retourproces en zorgt ervoor dat de afdeling er altijd op en top uitziet! Het kan zijn dat er zware producten retour komen. Hier draai jij je hand niet voor om!

In deze functie zal je regelmatig op de heftruck moeten rijden. Om te starten in deze functie moet je in het bezit zijn van een geldig heftruck certificaat. Voor deze functie kan er ook gevraagd worden om een training te volgen voor bijvoorbeeld BHV. Heb je dit certificaat al? Dat is dan helemaal mooi meegenomen!

De werktijden liggen tussen 7.00 uur en 23.00 uur van maandag tot en met zaterdag. Er wordt gewerkt in een 2-ploegendienst, hiervoor krijg je 8% ploegentoeslag. Als je op zaterdag werkt, ben je op maandag vrij.


Bij Dynalogic hebben wij regelmatig vacatures te vervullen. Mocht het zo zijn dat een van onze functies net vervuld is, dan vinden wij een andere passende baan bij jouw wensen. 

Ik wil werken voor Dynalogic!

Website vormgeving en bouw door Zuurstof - Bureau voor marketing en communicatie